Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 31.12.2005, 13:45
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

2-tahtidiesel ei ole perusrakenteeltaan mikään epätaloudellinen savuttaja. Pienin polttoaineenkulutus per kilowattitunti saadaan hidaskäyntisillä laivadieseleillä, eivätkä ne tasaisella kuormalla savuta.

Samasta aiheesta keskusteltiin muutama viikko sitten Pajalla ja epäilys heräsi 2-tahtikoneen käyttäytymiseen osakuormalla sekä nopeasti vaihtelevaan kuormitukseen, mikä liikenteessä on tavallista. Nämä eivät kuitenkaan perustu varmaan tietoon, vaan ovat mutua.


T, Antti
antti@offroadpaja.fi
http://www.offroadpaja.fi/
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
CJ7 Diesel blomi Tekniikka & Jutustelu 12 20.12.2007 18:34
m: 6.2 diesel jeepwillys O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.10.2007 18:44
M:K-750 -67 (900 diesel) jp-suzuki O/M/V Muut 5 10.06.2007 11:41
M:bmc 6-diesel toyota4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 20.02.2007 20:27
m: LR ser III 109 diesel 73 Traveler O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 25.03.2006 21:17


Sivu luotu: 17:56 (GMT +2).