Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 30.12.2005, 22:28
mp mp ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.11.04
Sijainti: Rimito
Viestit: 180
Perusasetus

tää on nyt hiukan saivartelua mut aikoinaan kun kilpurissa touhuttiin ton naftan kanssa,niin silloin pyrittiin pitämään polttoaine mahdollisimman kylmänä jotta ominaispaino olisi mahdollisimman suuri.usko tai älä mut polttoaine cooler vaikutti alastarolla n.0,5 sek per kierros.

toi imuilma cooler tee ilma/ilma +flekti niin hyöty suurin ja jopa turvallisempi kuin ilman cooleria jos turbo sanoo poks,kun se kerää silput tehokkaasti

naftan syttymiseen ei toi ominais lämpö tee juuri mitään eroa normaali oloissa,toki kylmäkäynnistys paranee mut silloinhan tartts olla tankissa/suodattimessa lämpövastus.
puristunut ilma joka sytyttytää polttoaineen sylinterissä viis meinaa onko nafta 15 astetta lämpeenpää vai ei,koneen jo käydessä.
siis olettaen että ajat talvella talvilaadulla jonka suodatettavuus riittää keleihin.mutta taas ominaispaino/hyötysuhde huononee..

E=mc2
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
välijäähy läjään? kunevis Tekniikka & Jutustelu 1 23.08.2007 12:12
A-45 eteneminen maastossa? Chit-Chat 33 01.02.2007 20:33
O: välijäähy pee O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 03.07.2006 16:22
hummeri maastossa Sami_V Chit-Chat 1 25.03.2005 19:08
maastossa tässäkin?? Linkit 0 22.01.2005 10:20


Sivu luotu: 21:04 (GMT +2).