Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.12.2005, 09:25
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.284
Perusasetus

Kaikki taitaa olla 2 paikkasia tosiaan. Eiköhän nuo japsimallit ole ihan luotettavia kautta linjan (aika yksinkertaisia työkaluja ne on). Noita Rangereita näkyy vähempi niin varmaan vähän vähempi kokemuksiakin. Maastoetenemisen kannalta: hiluxissa on siellä laatikon alla poikkipalkki, joka on melkoinen kantotutka pitkässä autossa. Hilussa ja KC:ssä (tässä ainakin) on molemmissa lehtijouset akselin yläpuolella, Rangerista en tiedä. Kaikissa on se IFS jousitus keulassa, mikä ei niin kehuttava ole maastossa. Tosin ainakin verrattuna Pajeron IFS keulaan niin Nissanissa on selvästi enemmän liikerataa. Hiluxiin saa varmaan parhaiten osia jos aikoo rakennella eteenpäin (lukkoja, puskureita, korotussarjoja jne). Tosin sen lievän korotuksen (esim. 2" korinkorotus ja 1" jousituskorotus) tekee edullisesti itse. Jos laitat jotain 32-33/12,5"" kumeja niin tehoja sais kyllä olla jo koneessa....muuten meno on aika rauhallista.


Todistetusti " epänormaali käyttäjä ja kohtuuton ylikuormittaja "

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Neliveto pickuppi tai maasturi Koso O/M/V Ajoneuvot 2 15.01.2008 12:42
nissan pickuppi Tekniikka & Jutustelu 5 05.06.2007 21:45
M: GMC Pickuppi, paripyörä kuorma-auto Epätoivo O/M/V Ajoneuvot 2 01.02.2007 14:59


Sivu luotu: 01:25 (GMT +2).