Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 26.12.2005, 21:50
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.285
Perusasetus

Molemmat löytyy.
-Vinssi hyytyy kun virta loppuu (tai moottori sammuu), taljasta loppuu veto vasta kun miehet loppuu.
-Voimaa ei ole salkkutaljassa niin paljon, (offivarusteen pienempi), mutta pylpyrän kanssa viimeistään noussu mistä on tarvittu.
-Tietenkin helppo siirtää autosta toiseen sekä vetää mihin suuntaan tarvitsee.
-Miinuksena salkkutaljalla on painoa kohtuullisesti, vaijeri on aina sotkussa ympäri takaluukkua ja kuuma tulee käytettäessä.
-Ennen maksoi vinssi 3x enemmän kuin salkkutalja, nykyään taitaa vinssi olla enää 2x kalliimpi.


Sit vielä informaatiopläjäys tietämättömille.

Vaijeri menee oikeelta keskeltä sisään, vasemmalta keskeltä ulos. Ketjun päässä olevalla tapilla tulee esim. puunsuojaliina kiinni. Kahvoista vasemman puolimmaisella vaijeria vedetään sisäänpäin, vetoa tapahtuu molempiin suuntiin käännettäessä. Tässä vivussa on myös sokka, joka menee poikki jos meinaa liian pitkällä varrella vääntää. Keskimmäisellä löysää. Oikeen puolimmainen vipu vapauttaa vaijerin liikkumaan vapaasti läpi.

-74 Range, 215cid V8
#4x4@ircnet

Edited by - baxxter on 26/12/2005 21:51:30
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Härskejä ja huonoja racing kuvia VonLeka Chit-Chat 16 21.03.2006 19:01
Hyviä rälläköitä? kivinen Chit-Chat 32 19.09.2005 21:44
Hyviä videoita JERKKU Linkit 0 01.03.2005 06:02
Autojen hyviä ja huonoja puolia? Metso Tekniikka & Jutustelu 3 06.01.2005 18:35


Sivu luotu: 15:10 (GMT +2).