![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Molemmat löytyy.
-Vinssi hyytyy kun virta loppuu (tai moottori sammuu), taljasta loppuu veto vasta kun miehet loppuu. -Voimaa ei ole salkkutaljassa niin paljon, (offivarusteen pienempi), mutta pylpyrän kanssa viimeistään noussu mistä on tarvittu. -Tietenkin helppo siirtää autosta toiseen sekä vetää mihin suuntaan tarvitsee. -Miinuksena salkkutaljalla on painoa kohtuullisesti, vaijeri on aina sotkussa ympäri takaluukkua ja kuuma tulee käytettäessä. -Ennen maksoi vinssi 3x enemmän kuin salkkutalja, nykyään taitaa vinssi olla enää 2x kalliimpi. Sit vielä informaatiopläjäys tietämättömille. ![]() Vaijeri menee oikeelta keskeltä sisään, vasemmalta keskeltä ulos. Ketjun päässä olevalla tapilla tulee esim. puunsuojaliina kiinni. Kahvoista vasemman puolimmaisella vaijeria vedetään sisäänpäin, vetoa tapahtuu molempiin suuntiin käännettäessä. Tässä vivussa on myös sokka, joka menee poikki jos meinaa liian pitkällä varrella vääntää. Keskimmäisellä löysää. Oikeen puolimmainen vipu vapauttaa vaijerin liikkumaan vapaasti läpi. -74 Range, 215cid V8 #4x4@ircnet Edited by - baxxter on 26/12/2005 21:51:30 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Härskejä ja huonoja racing kuvia | VonLeka | Chit-Chat | 16 | 21.03.2006 19:01 |
Hyviä rälläköitä? | kivinen | Chit-Chat | 32 | 19.09.2005 21:44 |
Hyviä videoita | JERKKU | Linkit | 0 | 01.03.2005 06:02 |
Autojen hyviä ja huonoja puolia? | Metso | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 06.01.2005 18:35 |