![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
SJ410 Jarrutehostimen asennustaKyllästyin polkemaan tuota jarrupedalia Suitsan siihen mitenkään reagoimatta. Siispä hommasin SJ413 tehostimen ja pienellä virittämisellä se vanhan sylinterin paikalle saatiin sopimaan. Auto siis -85 ja edessä levyt. Vanha pääsylinteri ![]() Ohjausakseli oli niin lähellä, että tehostin jätettiin irti tulipellistä ja kiinnitettiin väliin tehtyyn jalkaan. Niin saatiin tehostin edes mahtumaan paikoilleen ja ohjausakselin ja sen väliin vähän pelivaraa. ![]() ![]() Tehostimen "männänvarsi" ei riittänyt tietenkään silloin polkimelle asti ja varteen tehtiin jatko hitsaamalla 8mm pitkään hienokierremutteriin samanlaisella kierteellä oleva katkaistu pultti. Mutteri kierrettiin kiinni varteen ja pultti polkimeen lukittavaan haarukkaan. ![]() Imusarjastakin löytyi tukittu turha kanava, johon löytyi myös sopiva liitin oikealla kierteellä heti ensimmäiseksi. Ihmeellistä onnea... Tuloksena Suitsutin hytkyy ja heiluu, tekee mitä erinäköisempiä lukko- tai äkkijarrutuksia tottumattoman kuskin toimesta!! Jarrut siis paranivat ja eron tosiaan tuntee. Ei osaa ajaa sitä enää ollenkaan. Jos vielä joskus jaksaa, niin putkien kulkua voisi vähän hienosäätää....
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hj jarrutehostimen alipaine? | Jani E | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 19.10.2007 18:07 |
| Keskuslukituksen asennusta... | puuhapate | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.05.2007 20:16 |
| ARB:n asennusta lj:hin | make-lj | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 13.11.2006 02:01 |
| perän asennusta | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.07.2004 22:27 | |
| 75 Jarrutehostimen Vaihto | Green-75 | Vuosimallit 1968-1982 | 21 | 02.06.2003 15:29 |