![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#9
|
||||
|
||||
|
tuskin kellään on varaa ostaa minkäänlaista konetta uutena pelkän aurauksen takia tässäkään maassa, kyllä jotain muutakin käyttöä luulis tarvivan löytyä. tos ainakin tutut ajelee rattoreillaan kesät nevalla ja talvet auraa.
"auto melkein tykkää kun sillä ajetaan..." |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M:itä tällä tehdään? Turbo... | Vilkutin | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 15 | 13.05.2008 19:56 |
| Jeep Grand Cherokee 3.1 -> tekeekö mitään? | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.05.2007 17:18 | |
| THAC -merkkinen sähkövinssi, tekeekö mitään? | Hammer__ | Tekniikka & Jutustelu | 59 | 20.03.2005 12:03 |
| Menisitkö metsään tällä???? | Zamppa | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 02.02.2005 08:20 |
| tekeekö allterraineilla mitään? | Timbba | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.01.2004 19:36 |