![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tuossa mallissa laakerivälys säädetään krymppirenkaalla. Sitä kiristetään lyttyyn tarpellinen määrä. Se on putkenpätkä, missä on yksi pullistuma. Tässä tapauksessa järjellä aatellen molemmat paikat toimisivat. Just do it!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ-61 perän poskilaakerit? | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 19.10.2007 13:00 |
Spacerit, shimmit, kumit yms. | cremel | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 18.01.2007 21:36 |
Lj:n perän tiukennus? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.02.2006 16:54 |
M:BJ 40 Perän osia | H@nde | O/M/V Muut | 5 | 19.12.2005 09:36 |
perän kasaus? | ugly_hj | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 17.08.2005 15:12 |