![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Joskus opetettiin, että etuvetoisessa pitää olla vähän haritusta ja takavetoisessa hiukan aurausta. Astemäärät ovat autokohtaisia, riippuen siitä kuinka paljon puslat ja muut välykset antavat periksi. Asiaan vaikuttaa myös jousien jäykkyys.
Ajoittainen nelivetoinen on jo ongelmallisempi, mutta itse käytän 0-asteen aurausta. Mutta kuten kirjoitin, niin kaikki riippuu alustasta. Virhesäädön paljastaa viimeistään eturenkaiden epätasainen kuluminen, jos maantieajoa tulee riittävästi. - Jos sisäreunat kuluu, niin haritusta on liikaa ja päinvastoin - |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrollin etuakselin oudot pyöränkulmat | Sameli | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.10.2006 07:58 |
Pajeron 3l V6 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 20.06.2005 12:04 | |
pyöränkulmat | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 13.01.2005 19:43 | |
Pyöränkulmat ja säätäminen | Tron | Vuosimallit 1984-1996 | 8 | 23.07.2003 09:21 |
Pyöränkulmat -85 vetteen... | Tron | Vuosimallit 1984-1996 | 2 | 17.04.2003 16:22 |