Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 19.12.2005, 09:08
sledge66:n Avatar
sledge66 sledge66 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 16.09.05
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 25
Perusasetus

Joskus opetettiin, että etuvetoisessa pitää olla vähän haritusta ja takavetoisessa hiukan aurausta. Astemäärät ovat autokohtaisia, riippuen siitä kuinka paljon puslat ja muut välykset antavat periksi. Asiaan vaikuttaa myös jousien jäykkyys.
Ajoittainen nelivetoinen on jo ongelmallisempi, mutta itse käytän 0-asteen aurausta. Mutta kuten kirjoitin, niin kaikki riippuu alustasta. Virhesäädön paljastaa viimeistään eturenkaiden epätasainen kuluminen, jos maantieajoa tulee riittävästi.
- Jos sisäreunat kuluu, niin haritusta on liikaa ja päinvastoin -

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrollin etuakselin oudot pyöränkulmat Sameli Tekniikka & Jutustelu 2 30.10.2006 07:58
Pajeron 3l V6 Tekniikka & Jutustelu 10 20.06.2005 12:04
pyöränkulmat Tekniikka & Jutustelu 7 13.01.2005 19:43
Pyöränkulmat ja säätäminen Tron Vuosimallit 1984-1996 8 23.07.2003 09:21
Pyöränkulmat -85 vetteen... Tron Vuosimallit 1984-1996 2 17.04.2003 16:22


Sivu luotu: 04:13 (GMT +2).