![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Päivän sanomalehti kertoi huojentuneena, että EU:n rahoitusratkaisu on saatu päätökseen ja Suomen maaseututuista leikataan vain kolmannes eli nettomaksumme EU:lle nousee 397 miljoonaan euroon (tämän maksamme saamatta mitään takaisin paitsi ison kasan direktiivejä ja kyseenalaisen kunnian olla EU:n jäsen). Yhteensä maksamme 1645 miljoonaa euroa ja takaisin saamme 1248 miljoonaa euroa. Ihmettelyä herättää kannattaako vaihtokauppa? Minä en aio maksaa minulle kohdistuvaa osaa nettomaksusta ja niinpä joudun tekemään ah niin moraalittoman teon kuin pimeitä hommia ja salaamaan satunnaisia myyntivoittoja, että pystyn korvaamaan em. maksun. Jotkut saattavat ajatella, että muut joutuvat maksamaan, niin joutuvatkin, mutta maksakoot ne, jotka äänestivät EU:n puolesta!! Minä pyrin turvaamaan omalle perheelleni edes jonkinlaisen elintason, ja kunhan se on saavutettu ( jos saavutetaan) en senkään jälkeen tue köyhempiä EU maita, vaan tukemista on koti Suomessakin. P.s. Soini on hyvä vaihtoehto, vaikka hänellä ei olekaan mahdolli- suuksia päästä presidentiksi.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pyhä aamu - Wholy Morning | pee | Chit-Chat | 33 | 23.02.2007 18:29 |
pyhä alppitorvi soikoon | LaaLaa | Linkit | 4 | 27.05.2005 18:40 |
Pyhä Ehtoollinen | bono | Jokes | 0 | 03.09.2002 12:42 |