Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.12.2005, 22:33
samisami2:n Avatar
samisami2 samisami2 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.12.04
Sijainti: Vilppula, Finland.
Viestit: 3.891
Perusasetus

Ja lisää tositarinoita uazista ja vähän muistakin...
http://www.aamukampa.net/forum/viewt...ht=uaz&start=0

"Armeijalla oli venäläisiä maastoajoneuvoja niinkin paljon aikoinaan, koska:
(seuraa se perineuvostoliittolainen selitys)....
Koska auto on tykin varuste...
Ural tuli Sergein kanssa ja Kraz 57mm IT-tykin kanssa..
En vain tajua minkä mukana Pikku-Kaz tuli
Rynkyn?"

"Ensimmäinen toimenpide kun UAZ tuodaan Suomeen (mitä toivottavasti ei enää harrasteta) on reiän poraaminen öljypropulle. Veli-venäläisen alkuperäinen tarkoitus on ajaa autolla sen verran kun se kestää ja sitten se jätetään siihen mihin sattuu pysähtymään, ei siihen mitään öljyjä aleta vaihtamaan.
Omat kokemukset UAZista ovat jääneet, luojan kiitos, vain yhteen kertaan. Silloinkin sisällä oli semmonen bensan katku, että jos joku olisi tikun raapaissut niin varmaan oltaisiin lentoon lähdetty."

"Joo mutta jos maa on märkä tai muuten vaan likainen, on mielestäni ihan turha kastella housuja. En sano, etteikö armeijassa saisi tetsata, mutta kyllähän nuo hyökkäysharjoitukset yms olisivat olleet kivempi polvisuojien kanssa. Yritä nyt ryömiä käpyjen seassa tehokkaasti."

"Pitkä Lantikka vaati kääntymiseen tilaa tyyliin "missä on lähin lentokenttä"..
Pajero oli jatkuvasti paskana..
Transitilla ei päässyt mihinkään jos maa oli edes kuurassa."
Nivassa sama juttu kuin Pajerossa."





Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 05:47 (GMT +2).