![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#17
|
|||
|
|||
|
Mahtuuko Pajerossa takajalkotilaan poikittain?
http://stiletti.wipsl.com/albums/alb...2853.sized.jpg Rangessa mahtuu just soppelisti 60" varrella, kun riisuu sen jalustan pois. On tuolta tietty hankalampi ottaa kuin esim. konepelliltä, mutta liftiä oon ainakin itse tarvinnut niin harvoin että ei haittaa moinen lainkaan. > Ulkopuolelta ei oikein semmoista paikkaa löytynyt missä se ei osuis ensimmäisenä puihin Tätä en ymmärrä? Kolhitko autoas isoihin puihin paljonkin? Luulis liftin kestävän pientä nojailua paremmin kuin auton pintapeltien. Itse pidän ulkosijoituksen huonoimpana puolela tunkin lisääntynyttä huoltotarvetta, mutta äkkiäkös tuota rasvailee jos se vaikka takaluukusta törröttää. Mutta miten pöly, ampuuko kiinni nostolaitteen mekanismeihin? Ilmeisesti ei kun kukaan ei siitä enemmän valita? -Paavo "There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't." |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Siirtokilvet mihin tarkoitukseen saa | Discovery | Tekniikka & Jutustelu | 79 | 27.04.2018 12:43 |
| M:YYTY Hi-Liftin telineet | Vilkutin | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 12.05.2008 13:00 |
| Hi-liftin toinen pää? | Vihavainen | Chit-Chat | 11 | 08.09.2006 17:37 |
| MIHIN TARKOITETTU? | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 02.12.2003 15:24 | |