Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #17  
Vanha 16.12.2005, 09:30
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.366
Perusasetus

Mahtuuko Pajerossa takajalkotilaan poikittain?

http://stiletti.wipsl.com/albums/alb...2853.sized.jpg

Rangessa mahtuu just soppelisti 60" varrella, kun riisuu sen jalustan pois.
On tuolta tietty hankalampi ottaa kuin esim. konepelliltä, mutta liftiä
oon ainakin itse tarvinnut niin harvoin että ei haittaa moinen lainkaan.

> Ulkopuolelta ei oikein semmoista paikkaa löytynyt missä se ei osuis ensimmäisenä puihin

Tätä en ymmärrä? Kolhitko autoas isoihin puihin paljonkin? Luulis liftin kestävän
pientä nojailua paremmin kuin auton pintapeltien. Itse pidän ulkosijoituksen
huonoimpana puolela tunkin lisääntynyttä huoltotarvetta, mutta äkkiäkös tuota
rasvailee jos se vaikka takaluukusta törröttää. Mutta miten pöly, ampuuko kiinni
nostolaitteen mekanismeihin? Ilmeisesti ei kun kukaan ei siitä enemmän valita?

-Paavo

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Siirtokilvet mihin tarkoitukseen saa Discovery Tekniikka & Jutustelu 79 27.04.2018 12:43
M:YYTY Hi-Liftin telineet Vilkutin O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 12.05.2008 13:00
Hi-liftin toinen pää? Vihavainen Chit-Chat 11 08.09.2006 17:37
MIHIN TARKOITETTU? Tekniikka & Jutustelu 33 02.12.2003 15:24


Sivu luotu: 10:50 (GMT +2).