![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Hieman OT, ÄLÄ KOKEILE TÄTÄ KOTONA:
K: Miten testataan Rangen visko-flekti ehyeksi? V: Kun kone on käynyt melkein lämpimäksi, pitää rupelin pysähtyä sormin. K: Entä jos edellistä supuorittaessa sormet lyhenevät? V: testattiin väärin, tai visko on rikki. En tiedä voiko soveltaa muihin merkkeihin tai LR-malleihin, mutta pitihan tuota kokeilla kun neuvo saatiin tarpeeksi asiantuntevalta taholta. Rupeli tosiaan pysähtyy, aika helposti vielä, mutta hanskat eivät tosiaan ole hätävarjelun liioittelua. Ja kunnossa olevakin visko-flekti pyörii ihan koko ajan koneen käydessä, mutta ei täydellä nopeudella jos syyläristä ei tule sille lämpöä tarpeeksi. -Paavo "There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't." |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
teholastu discoveryyn? | kokkolanpoika | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.06.2009 16:04 |