Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 14.12.2005, 12:48
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Hieman OT, ÄLÄ KOKEILE TÄTÄ KOTONA:

K: Miten testataan Rangen visko-flekti ehyeksi?
V: Kun kone on käynyt melkein lämpimäksi, pitää rupelin pysähtyä sormin.

K: Entä jos edellistä supuorittaessa sormet lyhenevät?
V: testattiin väärin, tai visko on rikki.

En tiedä voiko soveltaa muihin merkkeihin tai LR-malleihin, mutta pitihan tuota
kokeilla kun neuvo saatiin tarpeeksi asiantuntevalta taholta. Rupeli tosiaan pysähtyy,
aika helposti vielä, mutta hanskat eivät tosiaan ole hätävarjelun liioittelua.

Ja kunnossa olevakin visko-flekti pyörii ihan koko ajan koneen käydessä, mutta
ei täydellä nopeudella jos syyläristä ei tule sille lämpöä tarpeeksi.

-Paavo

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
teholastu discoveryyn? kokkolanpoika Tekniikka & Jutustelu 2 23.06.2009 16:04


Sivu luotu: 09:04 (GMT +2).