Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 13.12.2005, 22:36
-P-:n Avatar
-P- -P- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.11.05
Sijainti: Hyrynsalmi, .
Viestit: 1.007
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mistähän saisi lämpöä lisää tupaan? Auto on vm. -90 disko diesel, käy muutenkin aina tosi kylmänä. Termostaatti juuri vaihdettu 88 astetta. Mutta kun lämpö ulkona painuu alle miinus 10, pitää varustautua kelkkahaareilla pidemmälle matkalle. Olen kokeillut maskin eteen tuulisuojaa ja se auttaa, mutta ei ole häävin näköinen. Lisälämmitin olisi yksi vaihtoehto, mutta eberit kaipaavat huoltoa vuosittain. Nyt kaipaisin alan konkareilta hyviä/asiallisia neuvoja.

Note! This message was posted anonymously!
En oo konkari, enkä muutenkaan mikään asiantuntija, mutta:

Kaverilla oli aikoinaan samanmoinen ongelma vanhassa harrasteautossa. Ratkaisi ongelman laittamalla vanhan lämppärikennon lisäksi uuden kunnon puparikennon puhaltimineen. Alkoi lämpöä tulla.

Moottorin tuottama lämpö pitäs kyllä riittää, mutta jos ei, niin eristystä konepeltiin ja muutenkin koneen suojausta viimalta.

-P-

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään"
-Minä-

Pajero Wagon 2.5 TD IC -90, siis hullu mikä hullu...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
teholastu discoveryyn? kokkolanpoika Tekniikka & Jutustelu 2 23.06.2009 16:04


Sivu luotu: 19:34 (GMT +2).