Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 08.12.2005, 12:53
kalkkuna kalkkuna ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Noiruttu Pohojammaa, Finland.
Viestit: 44
Perusasetus

Tuossa irrotusvaiheesta pari kuvaa, oli pikku ylläri ku selvis tää tuplavarustus :-)

http://uaz.kalkkuna.org/uaz3/slides/..._irroitus.html

http://uaz.kalkkuna.org/uaz3/slides/...n_suojaus.html

Huoltopelti irrotettuna näkee paremmin tuusata. Apulaturi sijaitsee ex-viestiautoissa päälaturin yläpuolella. Apulaturille oli oma hihna extra hihnapyörältä. Apulaturi oli tarpeeton ja keskittyi koneen tehoja imemään - näinpä vexs. Ei ollu USSR laite vaan textit tais viitata Brasiliaan.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
BJ-40 SOA korotus +renkaat "todistus" Tekniikka & Jutustelu 1 23.01.2008 08:30
Uazin uudet renkaat Uazmies Tekniikka & Jutustelu 11 27.03.2006 21:46
Uazin korotus. Uazin osia Tallinnasta...... samisami2 Tekniikka & Jutustelu 16 10.10.2005 19:42
bj-40 renkaat ja korotus neuvoja...?????? toni88 Tekniikka & Jutustelu 18 05.06.2005 05:16
uazin renkaat Tekniikka & Jutustelu 6 12.05.2005 18:50


Sivu luotu: 10:38 (GMT +2).