Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 07.12.2005, 22:44
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Rellut pätkii elektroniikasta.
'97 2.0RT Laguna Break, mittarissa 280 tkm
"Viat"
1. Omassa on kumma vika, kun en saa parkkivaloja päälle sitten millään (ilmeisesti valokytkin).
2. Etujousten yläosasta on katkennut n. 12 cm kummastakin (siis kierrettä, ei korkeutta - pitäis vaihtaa, huomasin kun vaihdoin jousijalan laakerin), yleinen vika kuulemma
3. Puhaltimen moottorin laakerointi on heikossa hapessa, mikä johtuu entisen omistajan ikävästä tavasta ajella ilman raitisilmansuodatinta.
4. Keskuslukituksen ohjauksen avaimet paukahtelee. Kaksi mennyt kahdessa vuodessa.
5. Omassa ei ole ajonestoa - luojan kiitos, yleinen temppuilija - kuulemma
6. Moottorin tukikumi kuoleutunut, mistä johtuu pieni kolina toisinaan
7. Kallistuksen vakaajan koiranluut kulutustavaraa, mutta niinhän ne ovat melkein kaikissa painavissa etuvetoisissa
8. Risteyksissä A-pilarien taakse sopii linja-auto sopivalla nopeudella ajettaessa - erittäin häiritsevää!!!!
9. Termostaatti jumissa tai lämppärin kenno vähän tukossa - todennäköisesti vaihtoehto A, sillä kone käy mielestäni hieman alilämpöisenä
10. Minä en löydä miellyttävää ajoasentoa! Vaimo kylläkin - siinäpähän ajaa, mie korkkaan bissen...

Hyvät puolet
1. Tilaa on, myös iso(i)lle koira/ille
2. Kaiketi kohtuullisen turvallinen (poislukien tuo näkyvyysongelma)
3. Vanha Rellun 8-venttiilinen todella toimintavarma 2-litrainen kone, ei kerrassa mitään ongelmia! *kopkop*
4. Kori vaikuttaa kummallisen hyvältä kestämään korroosiota *kopkop*

Harmi kun Saab 9000:ä ei tehty farmarina, se olisi minun valintani! Yhden sellaisen omistin ja piti vaihtaa pois, kun ei ollut farkku. 9-5:sta en tiedä, takatila vaikuttaa pieneltä.

Jospa jotain apua...
Osta Disco tai P38! <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

-TimoV

"The original anti-theft devices -- Lucas Electric products." RR 3.5EFI Vogue, 1986



Edited by - TimoV on 07/12/2005 22:45:55
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Käyttöauto panzer O/M/V Ajoneuvot 7 28.01.2008 21:16
O: Halpa käyttöauto BJ45 O/M/V Ajoneuvot 0 12.10.2007 13:13
Ostettu: Käyttöauto Olppa O/M/V Ajoneuvot 5 04.06.2007 22:12
O: erittäin halpa käyttöauto maraX O/M/V Ajoneuvot 4 02.06.2007 12:11
Pikkiriikkinen käyttöauto Niko Chit-Chat 50 23.12.2006 09:28


Sivu luotu: 22:33 (GMT +2).