Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 07.12.2005, 18:28
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.711
Perusasetus

männässä ei yläällä ole muuta kuin kierrekiinnitys, tai sit silmukka jonka saa irti holkin pudottamisen ajaksi. yleensä kierreholkki pudotetaan ylhäältä eli holkin rungossa on sen kokoinen reikä joka menee iskarin rungon päälle, holkin yläreikä on sit sen kokoinen että männänvarsi menee siitä läpi mutta iskarin runko ei mee. eihän se siitä karkaa kun jousi puskee holkkia alaspäin. ja sit olen nähnyt sellaisia joissa kierre on tehty suoraan iskarin runkoon, ja on niitä sitten hitsattujakin. ja sitten vielä sellasia holkkivirityksiä mihin koko pyörännapa vedetään hitsaten kiinni!!

kyllähän näinkin saa hinnan meneen helposti coilöveriksi, vaan kun vähän kerrallaan ostaa niin saa itteensä huijattua ettei nää paljon maksa!! ja onhan näissä tekemisen ja miettimisen riemua jos päätyy itte tekemään

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 06:41 (GMT +2).