Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 07.12.2005, 14:56
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.734
Perusasetus

Empä muuton ole huomannut perstuntumalla mitään tehoeroa Bj:ssä kiinni olevien B ja 3B moottoreiden välillä, vaikka cruiseristit väittää eron olevan suuri.

Tuo 13B-T:hän noista moottoreista olis kai paras. Noita moottoreita ei vaan ihan kiusaksi asti Suomesta löydy. jos löytyy, niin voi jonnii verran maksaa.

Joskus möin yhden 2H projektimoottorin, joka oli menossa Dynaan. En tiedä pääsikö koskaan auton keulille. Tuollanen nyt olisi ainakin halpa hankintahinnaltaan ja sen turbottaminen onnistuisi ns. suoraan 12H-T:n hilppeillä. Vielä helpompaa olis ostaa valmiiksi 12H-T, mutta taas kohoaa hankintahinta.

www.alanmiehet.com #1
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
evo 7 turbo hj:n koneeseen Tekniikka & Jutustelu 4 11.04.2008 09:53
Bj:n koneeseen kiristymomentit? MiKo Tekniikka & Jutustelu 4 25.10.2006 19:33
XP koneeseen w2k??? -MAKE- Software 8 01.01.2006 01:29
alavääntö LR TD5 koneeseen Tekniikka & Jutustelu 1 11.10.2005 06:51
Vedet koneeseen... Teme_76 Vuosimallit 1984-1996 11 05.11.2004 13:46


Sivu luotu: 04:17 (GMT +2).