![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Yhteenvetona vois olla se, että kellä onni on, se onnen kätkeköön. Eli kaiken varminta on että ei puhu punnituksesta mitään. Se ku katsastaa menemään ja sillä selvä. Minulla ei ainakaan ollut aikoinaan mitään ongelmaa BJn avottamisessa. Katsuri totesi kaaret asianmukaisiksi ja antoi leiman. Ja mitä väliä sillä on, mikä paino siellä otteessa lukee, kunhan kulkee ja kelluu jängässä hyvin. Ainahan katsastukseen voi pultata tunkit kiinni, täyttää tankin ja paksuntaa panssareita, niin ei ole kellään mitään sanomista. Edelleenkin olen sitä mieltä, että noita vekottimia saa laihduttaa alle 1800Kgn ja silti pitää ne pakuina (huoltoautoa ei..). Kiitos Ja Anteeksi Kaivaa se.. www.nalle-offroad.com
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: 1kpl. 235/75-15 MT tai hieman isompi | anracing | O/M/V Renkaat ja vanteet | 4 | 13.01.2008 18:55 |
| Hieman erilainen tuning-paja | Norrena | Chit-Chat | 1 | 23.12.2007 15:40 |
| M: 1 kpl GY MTR 35x12.5x15 (hieman käytetty) | tmx50 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 09.09.2007 19:15 |
| Hieman oudompaa... | Flugfiske | Chit-Chat | 2 | 07.08.2007 17:56 |
| Hieman Nivasta | Nivel | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 01.05.2005 10:26 |