Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #17  
Vanha 01.12.2005, 10:58
uretaani uretaani ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.05
Sijainti: Karjaa
Viestit: 213
Perusasetus

Nytpä löysin Patrol Nissanin vaihteistot (200tkm) edullisesti. 4 vaihteisena, eikä ole koolla eikä painolla pilattu (kun on tottunut HJ-cruiserin lootia raahaamaan). Kylkiäisenä tuli hyvät kardaanit.

Nyt pitäisi vielä tietää, että käypikö se suoraan tai epäsuoraan SD25 nissanin koneen perään?

TS, onkohan joku tehnyt kumpaakaan swappiä 3,0/3,3 -> king cab(risukeulan lootaan), tai sitten SD25 -> patrollin vaihteistoon?

Akselit siis jää nuo lantikan omat, kardaanit patrollista pienin muutoksin.

Ei pitäisi mennä prosentit tai tehot/painot yli...

Anteeksi.

Lainaus:
quote:
Tarkoitus on rakentaa (toisesta) lantikastani maantiekelpoinen.

Saisiko nissan patrollin teknologiaa sopimaan pitkään lantikkaan? Onko jollakulla kokemuksia?

Pitäisikö mielestänne koko tekniikka vaihtaa akseleineen, vai riittääkö moottori+vaihteistot?

Ajoneuvoisesta tulee huoltoauto.

Miksikö, no siksi.

Älähän huoli.
Älähän huoli.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
aito neliveto paku? Tekniikka & Jutustelu 11 20.01.2008 18:18
Kärry on, vetoauto uupuu.. Ke 10.5. apuva! Shuttle Chit-Chat 4 06.05.2006 18:28
M: TOYOTA BJ-75 -89 HYVÄ, aito paku O/M/V Muut 10 24.11.2005 19:27
melkein kuin aito bono Jokes 1 27.10.2004 10:56
Aito L-88 vette myytävänä tpe Vuosimallit 1968-1982 0 23.09.2003 14:04


Sivu luotu: 15:21 (GMT +2).