Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.12.2005, 10:33
UAZbyAku UAZbyAku ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 30.11.05
Sijainti: Kerava, Finland.
Viestit: 4
Perusasetus

itselläni on vanha 3.3l patrlollin TD jossa on alkuperäisenä garretin TO3 kopio, vaihdoin siihen garretin alkuperäisen TO3:sen ja laitoin Ivecon coolerin kun ahtoilman lämpötila nousi kesällä yli 80 asteeseen. Tällä hetkellä ahto paine 0,9bar ja ahtoilman lämpötila 10astetta korkeampi kuin ulkoilman lämpötila ja vielä on liian pieni fööni alkaa ahtamaan 1200rpm:stä maksimi 0,9 on 1800rpm:llä, max kierrokset 5500rpm ahdot silloin 0,85.
Enemmän jos haluasi ahtoja pitäisi vaihtaa ruiskutuspumppu isompaan "kaikki kapasiteetti käytössä"
niin paljon siinä on hommaa kun alkaa turbottamaan että kannattaa heti kättelyssä valita huomattavasti isompi fööni kuin minkä mainitsit, juuri tällä viikolla sain valmiiksi pönttö uaz:in föönillä 1,3bar maksimi painella (tarkoitus rajoittaa 0,7bar:in), johan alkaa idän ihme liikkumaan.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M.turbo. garrett to4. MYYTY Viitapiru O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 32 12.11.2006 20:32
O: garrett gt 15 kristian O/M/V Muut 13 06.06.2006 21:48
V.turbo garrett t 15 .(MYYTY) Viitapiru O/M/V Muut 15 24.12.2005 17:17
Kysymys Toyota Guruille Racingrabbit Tekniikka & Jutustelu 7 15.03.2005 15:45
Kuva ja kamera sykymys guruille AVRO Tekniikka & Jutustelu 0 20.09.2003 12:25


Sivu luotu: 11:29 (GMT +2).