Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 26.11.2005, 16:14
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

Onhan noita kaikenlaisia ratkaisuja esim. Bucher/Mowag Durossa (DeDion-ripustus porttaalinavoilla) tai Pinzgauerissa (heiluriakseli porttaaleilla) joita voisi ehkä soveltaa rakentelussa.

H1:ssä, MegaCruiserissa ja suuressa osassa moderneja military-losseja on tosiaan erillisjousitus päällekkäisin tukivarsin porttaalinavoin. KAi tällä on haettu parempaa suurten nopeuksien käytöstä tms.

Ainakin Israelissa oli rakennettu yksi kohtuullisen pätevän oloinen trial-auto H1:n kääntyvillä navoilla (nelipyöräohjaus) ja itse tehdyillä paljon pidemmän liikevaran mahdollistavilla ripustuksilla.

Seuraava kysymys onkin, että mistä noita kilkkeitä saa helposti ja halvalla? Varaosatkin voivat olla astetta hankalampia. Ainakin verrattuna näihin lähempää (esim. naapurimaajussin kuusen alta) löytyviin Volvoihin ja Unimoggeihin.




Edited by - JF on 26/11/2005 16:17:17
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitä eroa dl-50 ja dl-51 koneilla? Tekniikka & Jutustelu 1 11.10.2006 10:23
M. Hi-Lux volvon porttaaleilla MYYTY KooPee O/M/V Ajoneuvot 6 17.01.2006 11:23
Mitä eroa? Tekniikka & Jutustelu 1 22.09.2005 08:15
mitä eroa on,. ttapio Tekniikka & Jutustelu 16 23.05.2005 07:32
mitä eroa? Tekniikka & Jutustelu 7 14.05.2004 22:13


Sivu luotu: 17:13 (GMT +2).