Onhan noita kaikenlaisia ratkaisuja esim. Bucher/Mowag Durossa (DeDion-ripustus porttaalinavoilla) tai Pinzgauerissa (heiluriakseli porttaaleilla) joita voisi ehkä soveltaa rakentelussa.
H1:ssä, MegaCruiserissa ja suuressa osassa moderneja military-losseja on tosiaan erillisjousitus päällekkäisin tukivarsin porttaalinavoin. KAi tällä on haettu parempaa suurten nopeuksien käytöstä tms.
Ainakin Israelissa oli rakennettu yksi kohtuullisen pätevän oloinen trial-auto H1:n kääntyvillä navoilla (nelipyöräohjaus) ja itse tehdyillä paljon pidemmän liikevaran mahdollistavilla ripustuksilla.
Seuraava kysymys onkin, että mistä noita kilkkeitä saa helposti ja halvalla? Varaosatkin voivat olla astetta hankalampia. Ainakin verrattuna näihin lähempää (esim. naapurimaajussin kuusen alta) löytyviin Volvoihin ja Unimoggeihin.
Edited by - JF on 26/11/2005 16:17:17
|