Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 25.11.2005, 20:39
uretaani uretaani ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.05
Sijainti: Karjaa
Viestit: 213
Perusasetus

Ahaa, eli lopputulos on, että Series III Land Roverilla ei voi ajella offroadia. Autossa on takana Salisbury akseli ja edessä "se dieseliin tarkoitettu malli".

Vaihteistoa en käyttäisi muutenkaan, kun se on jo myyty pois.

Jos jollain 4x4 -harrastajalla olisi esimerkillisesti auto, johon olisi tehty tarvittavia muutoksia, voisin käyttää sitä vertailukohteena...

Lainaus:
quote:
eräässä oli 2.8 cedrikin 6-dieseli 80hv ,akselilisto ja voiman siirto ei kestänyt NOITA TEHOJA!!!!.
pitää olla sittet akselit patrollista samoin vaihteito,jos meinaa offroadia ajella.,,
alkuperäiset on paperia.

Note! This message was posted anonymously!
Älähän huoli.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
aito neliveto paku? Tekniikka & Jutustelu 11 20.01.2008 18:18
Kärry on, vetoauto uupuu.. Ke 10.5. apuva! Shuttle Chit-Chat 4 06.05.2006 18:28
M: TOYOTA BJ-75 -89 HYVÄ, aito paku O/M/V Muut 10 24.11.2005 19:27
melkein kuin aito bono Jokes 1 27.10.2004 10:56
Aito L-88 vette myytävänä tpe Vuosimallit 1968-1982 0 23.09.2003 14:04


Sivu luotu: 07:38 (GMT +2).