Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 25.11.2005, 10:18
KooPee:n Avatar
KooPee KooPee ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.11.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 2.663
Perusasetus

No joo, selvennys perään.
Siellä on kaksipuoleinen mäntä joka tulppaa liikkuessaan jomman kumman "vauriotuneen" piirin. Männän keskellä on jousikuormitteinen lukkotappi joka lukitsee männän jompaankumtaan päähän sylinteriä. Lukkotappi vapautetaan avaamalla sen klöntin alapuolella oleva muistaakseni 13mm pultti. Männän pitäisi tällöin normaalisti lopsahtaa paikalleen keskiasentoon.




Edited by - KooPee on 25/11/2005 19:51:27
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron jarru ongelmaa ...vika löytyi 4x4opel Tekniikka & Jutustelu 4 17.12.2007 20:41
M:volvo c304 x2 ja c303 offisika O/M/V Ajoneuvot 3 14.12.2007 12:58
M :2kpl volvo c304 offisika O/M/V Ajoneuvot 2 07.03.2007 07:28
hj:n jarru levyt ja jarru tehostin badboy69 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 29.03.2006 15:09
M: Portaaliakseli C304 (keskimmäinen)"MYYTY" PIRSSI O/M/V Muut 4 02.07.2005 13:12


Sivu luotu: 15:12 (GMT +2).