![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#7
|
||||
|
||||
|
No joo, selvennys perään.
Siellä on kaksipuoleinen mäntä joka tulppaa liikkuessaan jomman kumman "vauriotuneen" piirin. Männän keskellä on jousikuormitteinen lukkotappi joka lukitsee männän jompaankumtaan päähän sylinteriä. Lukkotappi vapautetaan avaamalla sen klöntin alapuolella oleva muistaakseni 13mm pultti. Männän pitäisi tällöin normaalisti lopsahtaa paikalleen keskiasentoon. Edited by - KooPee on 25/11/2005 19:51:27 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pajeron jarru ongelmaa ...vika löytyi | 4x4opel | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.12.2007 20:41 |
| M:volvo c304 x2 ja c303 | offisika | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 14.12.2007 12:58 |
| M :2kpl volvo c304 | offisika | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 07.03.2007 07:28 |
| hj:n jarru levyt ja jarru tehostin | badboy69 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 29.03.2006 15:09 |
| M: Portaaliakseli C304 (keskimmäinen)"MYYTY" | PIRSSI | O/M/V Muut | 4 | 02.07.2005 13:12 |