Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 21.11.2005, 12:48
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.737
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Kysyin Arosta akselia, hinta 700€. Taidanpa tilata jenkeistä 159$. Saa samalla rahalla 4 kpl.
Just do it!
Mitä jos tilaisit jonkun Warnin tms. vahvemman version vetarista, niinkun oli puhetta. Ei noita tikkuja nyt ilokseen kannata alkaa vaihdella.

Eikä se full-floater -kittikään pahalta kuulostanut. Jos siinäkin ois vähän vahvemmat vetarit jo valmiina. Jos siellä akselissa ois lukko, niin vielähän se vetarin poikkeamisen jälkeen vetäis toisella pyörällä, mutta ennen kaikkea pyörä ei tippuis pois.

www.alanmiehet.com #1
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: LJ/RJ lyhyt takavetari HRD O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 27.04.2008 14:38
O:lj takavetari mauri O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 30.08.2007 18:18
wranglerista impala67 Tekniikka & Jutustelu 7 05.08.2005 08:33
Käyttökokemuksia Wranglerista? Nalle Tekniikka & Jutustelu 3 27.12.2004 17:27
Poikki mikä poikki HansB Tekniikka & Jutustelu 7 28.02.2004 18:07


Sivu luotu: 04:26 (GMT +2).