![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Ei kannata laskea kierroksia, pikemminkin ottaa mitta jostakin kiinnekohdasta keulasta tai sitten arvioida rajoitinkumien väliin jäävää rakoa. Lähtötilanteet on niin erilaisia eri autoissa, joten kierrosten määrä ei paljoa kerro. Aurauskulmasta en niin tiedä, mutta renkaan kallistuskulma menee ainakin perseelleen kun tarpeeksi kiristää ja sen säätäminen onkin sitten vähän tarkempi/hankalampi juttu.
Note! This message was posted anonymously! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Nissan King capin korotus | tunturiurho | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.08.2005 22:55 |
| nissan king cab -89 4x4 korotus ongelma | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 21.07.2005 16:36 | |
| Q:king capin vm.86 korotus | jooppi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.04.2005 22:45 |
| King Cap korotus? riipukkeella vai palikka väliin? | petr | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 18.11.2004 19:15 |
| FJ-55 Korotus? | jambo72 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 12.11.2004 09:23 |