Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 21.11.2005, 09:13
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Ei kannata laskea kierroksia, pikemminkin ottaa mitta jostakin kiinnekohdasta keulasta tai sitten arvioida rajoitinkumien väliin jäävää rakoa. Lähtötilanteet on niin erilaisia eri autoissa, joten kierrosten määrä ei paljoa kerro. Aurauskulmasta en niin tiedä, mutta renkaan kallistuskulma menee ainakin perseelleen kun tarpeeksi kiristää ja sen säätäminen onkin sitten vähän tarkempi/hankalampi juttu.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan King capin korotus tunturiurho Tekniikka & Jutustelu 1 21.08.2005 22:55
nissan king cab -89 4x4 korotus ongelma Tekniikka & Jutustelu 15 21.07.2005 16:36
Q:king capin vm.86 korotus jooppi Tekniikka & Jutustelu 1 14.04.2005 22:45
King Cap korotus? riipukkeella vai palikka väliin? petr Tekniikka & Jutustelu 12 18.11.2004 19:15
FJ-55 Korotus? jambo72 Tekniikka & Jutustelu 1 12.11.2004 09:23


Sivu luotu: 06:43 (GMT +2).