Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 20.11.2005, 11:03
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Vääntösauvoija kiristämällä voi järkevästi korottaa n. 3-4cm. Sen enemmän jos nostaa niin alkaa ulosjousto loppumaan (ellei siis ole ihan lintaan kuoleutunut tilanne, mistä kiristämisen aloittaa). Etutukivarsien liikerajat on aina rajatut (tukivarret liikkuu rajoitinkumien välissä), sauvojen kiristyksellä valitaan vaan se "lähtöpiste" jousituksen liikkeelle jos/kun ripustuksen osat ovat siis vakioita. Rajoitinkumeja on saatavana myös matalmman mallisia....varsinkin ulosjouson rajoitinkumen lasku ei ole niin "hengenvaarallista".

Vääntösauvojen takapäässä on sellainen vipu + pitkäkierteinen pultti. Siitä kiristetään sauvoja jos kierrettä on jäljellä (ei ole kiristetty hengiltä). Jos ei kierrettä jäljellä niin sitten pitää käyttää irti boorista. Voipi kyllä olla jo aika kuolleet jouset siinä vaiheessa. Katso kuvitettu ohje kiristämiseen tästä linkistä:
http://www.nissanoffroad.net/how_to/...rsion_bars.asp


Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan King capin korotus tunturiurho Tekniikka & Jutustelu 1 21.08.2005 22:55
nissan king cab -89 4x4 korotus ongelma Tekniikka & Jutustelu 15 21.07.2005 16:36
Q:king capin vm.86 korotus jooppi Tekniikka & Jutustelu 1 14.04.2005 22:45
King Cap korotus? riipukkeella vai palikka väliin? petr Tekniikka & Jutustelu 12 18.11.2004 19:15
FJ-55 Korotus? jambo72 Tekniikka & Jutustelu 1 12.11.2004 09:23


Sivu luotu: 12:43 (GMT +2).