Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 17.11.2005, 20:45
piparix piparix ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 26.02.05
Sijainti: Hirvensalmi
Viestit: 799
Perusasetus

jos suurin sallittu nopeus yhdistelmille on 80km/h niin onko sillä jotain merkitystä vaikka rajotinkin olisi siinä lainsallimassa? koska eihän kukaan aja ylinopeutta vai mitä

mutta olen myös samaa mieltä siitä että ei sitä kaasua painamalla tosiaan enää oikaista kun (lähes ) kaikki ajavat aina rajotinta vasten.

kuormahan pitäisi sitoa aina siten että kiinnitys kestää koko kappaleen painon eteenpäin ja puolet kappaleen painosta sivuille ja taakse, käytännössä
kuljetettavat kappaleet ovat usein sen muotoisia että jos sitominen ei ole vaikeaa niin ainakin se on vittumaista!
mutta vaikka sidonta pitäisikin kappaleen kokopainon verran eteenpäin niin äkkipysäyksessä kappaleen paino kymmenkertaistyy eli 1000kg:n kappaleella on 10 000kg:n massa joten mites sen sitten enää sidot mitenkään että se ei missään tapauksessa irtoaisi kiinnityksistä?

>Onx pakko jos ei taho?!<
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
susukin nopeus jopik Tekniikka & Jutustelu 34 29.12.2006 17:59
Kuorma-autojen ajopäivä Nokialla 18.6. (VARAUS!) tmx50 Tapahtumat 5 16.06.2006 08:01
Volvo C30X kierrokset 80km/h vauhdissa? Teukka Tekniikka & Jutustelu 3 15.05.2006 17:33
kuorma-autojen rengas säännöt Humu Tekniikka & Jutustelu 3 10.02.2006 15:35
Tampereen kuorma-autojen hautausmaa samisami2 Chit-Chat 10 09.05.2005 10:52


Sivu luotu: 16:10 (GMT +2).