![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
|||
|
|||
![]()
jos suurin sallittu nopeus yhdistelmille on 80km/h niin onko sillä jotain merkitystä vaikka rajotinkin olisi siinä lainsallimassa? koska eihän kukaan aja ylinopeutta vai mitä
![]() mutta olen myös samaa mieltä siitä että ei sitä kaasua painamalla tosiaan enää oikaista kun (lähes ) kaikki ajavat aina rajotinta vasten. kuormahan pitäisi sitoa aina siten että kiinnitys kestää koko kappaleen painon eteenpäin ja puolet kappaleen painosta sivuille ja taakse, käytännössä kuljetettavat kappaleet ovat usein sen muotoisia että jos sitominen ei ole vaikeaa niin ainakin se on vittumaista! mutta vaikka sidonta pitäisikin kappaleen kokopainon verran eteenpäin niin äkkipysäyksessä kappaleen paino kymmenkertaistyy eli 1000kg:n kappaleella on 10 000kg:n massa joten mites sen sitten enää sidot mitenkään että se ei missään tapauksessa irtoaisi kiinnityksistä? >Onx pakko jos ei taho?!< |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
susukin nopeus | jopik | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 29.12.2006 17:59 |
Kuorma-autojen ajopäivä Nokialla 18.6. (VARAUS!) | tmx50 | Tapahtumat | 5 | 16.06.2006 08:01 |
Volvo C30X kierrokset 80km/h vauhdissa? | Teukka | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.05.2006 17:33 |
kuorma-autojen rengas säännöt | Humu | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.02.2006 15:35 |
Tampereen kuorma-autojen hautausmaa | samisami2 | Chit-Chat | 10 | 09.05.2005 10:52 |