Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 14.11.2005, 17:31
hiluman hiluman ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 18.10.05
Sijainti: rovaniemi
Viestit: 316
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Eikös tuommoseen vois asentaa kolmitieventtiilin säätämään luistoa, jängällä hiipiessä hana auki että voi edetä 15 cm tunnissa sutimatta ja maantiellä kaikki tiukalle että säästää polttoainetta.

Minä mistään mitään tiedä.

Miesten lelut on kookkaita.
ei ainakaan siihen manulaatikon turbiiniin onnistu kun toi on ihan umpinainen limppu jossa kaksi lautasta vastakkain ja niiden välissä tiivisteet. öljy sisällä umpinaisessa tilassa lautasten välissä. näin turbiini yksinkertaisuudessaan mut toi voisi onnistua momenninmuuntimessa jossa on öljypumppusysteemi ja kiertävä öljyjärjestelmä laitan kyllä hiluun ton turbiinin ku löydän sen vain jostain ja voi ryömittää niin hiljaa ku haluaa ku pistää pykälän silmään ja nostaa kytkimen sen jälkeen säätelee jarrulla ja kaasulla vauhdin. voi vaikka jarrulla pysäyttää auton ilman et koskee kytkimeen

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
MYYTY: TH-350 + turbiini hakoteilla O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 04.10.2007 09:07
M: Mitsun TURBIINI solihull O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 18.04.2007 09:30
M:Volvo 2,3 (B230F)kone+manuaaliaski+kardaani+perä kivinen O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 26.12.2006 18:17
O: Turbiini SoSo O/M/V Muut 0 21.01.2005 20:46
o:Lyhyt TH 700+turbiini Juksi O/M/V Muut 0 20.04.2004 07:19


Sivu luotu: 18:34 (GMT +2).