Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.11.2005, 14:19
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.285
Perusasetus

Jos se pallo on kovinkin väljä, luulis tulevan melko helposti hylätty. Tosiaan akseli hyvin tuettuna ensin boge alapäästään irti, sitten pallonivelen mutteri irti ja vääntää a-tuen irti akselista ja viimeisenä kaksi poikittaista pulttia a-tuesta irti niin pääsee pallon irroitusta suunnittelemaan..

Ahosensetä on tehnyt näppärän taulukon nesteistä: http://www.offroadpaja.fi/Landrover/LR_nesteet.htm
LT95 siis 4v manuaali+jakoloota lukittavalla tasauspyörästöllä, yhtäpuuta.
LT77 ja R380 on 5v, mites nämä erottaa helpoiten toisistaan? Pakki oli eri kohdassa?
LT230 jakoloota jossa lukittava tasauspyörästö.
BW jakoloota ketjulla ja viskolla.
Menikö oikein?

-74 Range, 215cid V8
#4x4@ircnet

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rangen simpukka oksensi öljyt mäelle! Watti Tekniikka & Jutustelu 15 14.09.2006 12:08
Rangen 4v-laatikossa (LT95) väärät öljyt baxxter Tekniikka & Jutustelu 13 11.04.2006 20:13
Rangen tehostimen öljyt Tekniikka & Jutustelu 7 02.12.2005 01:14
O: Rangen A-tuen pallonivel ZeiZei O/M/V Muut 4 20.05.2005 10:43
Rangen transfer boxin öljyt Tekniikka & Jutustelu 5 18.12.2004 00:11


Sivu luotu: 13:27 (GMT +2).