Offipalsta.COM  

Go Back   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Register Offiblogs Community Calendar Today's Posts Search

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #2  
Old 13.11.2005, 10:46
-MaTTi-'s Avatar
-MaTTi- -MaTTi- is offline
Guru
 
Join Date: 27.07.04
Location: Jokela, Finland.
Posts: 11,089
Default

Quote:
quote:
Mahtuuko SJ410:iin (suunnilleen vakio kuntoinen...) pyörimään 30 x 9,5 x 15 kokoiset kumit? Vai olisiko millikooissa jotain suunnilleen vastaavan kokoista mitä kannattaisi ajatella?

Sitten mietin sitä, että olisikohan minkälaista vaikutusta asiaan, jos kokeilisi tehdä suitsaan muutaman sentin pidemmät riipukkeet? Näillähän pitäisi periaatteessa saada jonkinlainen korotus aikaan, mutta onko tuossa hommassa jotain mitä kannattaisi ottaa huomioon..?

Avusta etukäteen kiittäen, Suitsa-Man


Note! This message was posted anonymously!
Etupuskurin alemmasta kiinnityskohdasta laikkakoneella kulma suoraks ja näin ollen hävinnyt kiinnityskohta itse tehden ylemmäksi, niin jopa sopii kääntymään joustoissakin.

Reply With Quote
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Suzukin takapään korotus. Paras vaihtoehto? Palex Tekniikka & Jutustelu 10 28.08.2010 10:20
BJ-40 SOA korotus +renkaat "todistus" Tekniikka & Jutustelu 1 23.01.2008 08:30
suzukin sj 410 korotus/välitysten muuttaminen suzukipoijaat Tekniikka & Jutustelu 5 02.05.2006 02:43
Suzukin korotus & renkaat Iippa Tekniikka & Jutustelu 10 11.04.2005 11:55
suzukin korotus ongelmana Tekniikka & Jutustelu 0 20.09.2003 21:13


The time now is 15:09 (GMT +2).