![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#19
|
||||
|
||||
![]()
Jos olisin kyseisen merkin huollossa, en ainakaan uskaltais kirjotella mitään lappuja ihan omasta päästä ja lyödä niihin vielä talon leimaa. Konttoreiden käytännöstä en tiedä, mutta jos AKEa sattuu kiinnostamaan, voivat hyvinkin ottaa selvää ja silloin on voi kyseisen merkin johtoporras olla pitkävihainen..
Jos ajelee liian isoilla renkailla, kuseskelee pääasiassa omille nilkoilleen. Sit taas kun menee väärentämisen puolelle, kuseskelee jo muidenkin nilkoille, eikä edes pelkästään maastoautoharrastajien. Onko lisää tyhmiä ideoita? -74 Range, 215cid V8 #4x4@ircnet |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
N2G Eli maastokuormaauton rengasmuutokset?(RaM) | Tonza | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.02.2007 07:06 |
Hyvät naurut nettiautosta(yleisesti) | AVRO | Chit-Chat | 0 | 19.05.2006 21:42 |
Nivan tekniikka yleisesti ? | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 03.04.2006 11:14 | |
Lupahakemuksista AKE:lle? (rengasmuutokset) | FinnDRZ | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 02.04.2006 11:52 |