Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 09.11.2005, 20:32
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Mä oon muutaman kuukauden sisään hieman puuhaillut jarrujen kanssa myös...

Yx uus jarrupääsylinterin korjaussarjan kumi oli muotovirheellinen, eli etupiiriin ei saanut painetta.

Sitten kolme neljästä etujarrujen työsylinterista vuosi, ilmaa sisään ja/tai nestettä ulos, ja kaikki oli tehdasuusia kesällä, ajettu varmaan vajaa kolmesataa kilsaa.

Polkimen pohjaan painuminen vois selittyä myös rumpujarrullisessa autossa jos kengät on liian kaukana, mulla oli yksi takajarrujen säätö rikki.

-Paavo

Onko sun pääsylkyssä etujarrujen lähtö etummainen (pääsylinterin etupäässä) vai takimmainen (polkimen/tehostajan puolella)? Jos keulilla, niin ainakaan sylinteriä pitkin ilma tuskin tulee, koska menis takapiiriin ekana. Voiko ilma tulle säiliön jalan juuresta?

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jeepin kone ongelma GrandLeSilu Tekniikka & Jutustelu 14 13.08.2007 16:09
th-700 ONGELMA ed Tekniikka & Jutustelu 11 15.06.2005 20:57
ABS ongelma Vuosimallit 1984-1996 0 02.10.2002 16:10
Ongelma Lars Rakas Päiväkirja 0 06.09.2002 05:26


Sivu luotu: 12:43 (GMT +2).