Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 08.11.2005, 20:07
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Juuri sitä tarkoitin, että keskiasennossa on simpukan hammasvälys alunperin pienin, käytännössä nolla, ja kun käännetään siitä jompaan kumpaan suuntaan niin ainakin mulla välys kasvoi. Jos vaan kiristää simpukkaa summassa ja sitten käy niin että se tulee liian tiukalle, niin simpukka kuluu paljon nopeammin ja saattaa jopa hajota. Tuo keskiasennon metsästys kannattaa ilman muuta tehdä, saattaa vaikuttaa paljon!
Ja simpukassa on myös muita paikkoja jotka kuluu ja mille ei käytännössä voi mitään. (molempien akseleiden laakerit, hydrauliventtiilihässäkkä, kiertokuulat molempine vastinpintoineen...)
-j-

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ahtopaineen säätö Tekniikka & Jutustelu 95 05.02.2014 17:06
2l2 syötön säätö Holle Tekniikka & Jutustelu 4 24.03.2008 13:09
HJ:n simpukan välyksen säätö?? Jare Tekniikka & Jutustelu 3 11.02.2008 19:50
syöttöpumpun säätö BJ...s turpolaattori Tekniikka & Jutustelu 1 11.05.2007 20:53
2L-T naftapumpun säätö? tyhmä Tekniikka & Jutustelu 1 06.10.2005 16:40


Sivu luotu: 06:58 (GMT +2).