![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Juuri sitä tarkoitin, että keskiasennossa on simpukan hammasvälys alunperin pienin, käytännössä nolla, ja kun käännetään siitä jompaan kumpaan suuntaan niin ainakin mulla välys kasvoi. Jos vaan kiristää simpukkaa summassa ja sitten käy niin että se tulee liian tiukalle, niin simpukka kuluu paljon nopeammin ja saattaa jopa hajota. Tuo keskiasennon metsästys kannattaa ilman muuta tehdä, saattaa vaikuttaa paljon!
Ja simpukassa on myös muita paikkoja jotka kuluu ja mille ei käytännössä voi mitään. (molempien akseleiden laakerit, hydrauliventtiilihässäkkä, kiertokuulat molempine vastinpintoineen...) -j- Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ahtopaineen säätö | Tekniikka & Jutustelu | 95 | 05.02.2014 17:06 | |
2l2 syötön säätö | Holle | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 24.03.2008 13:09 |
HJ:n simpukan välyksen säätö?? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 11.02.2008 19:50 |
syöttöpumpun säätö BJ...s | turpolaattori | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.05.2007 20:53 |
2L-T naftapumpun säätö? | tyhmä | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 06.10.2005 16:40 |