Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 08.11.2005, 16:59
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Yksi vaihtoehto:
* Laita letku simpukan ilmaruuviin ja sen alapää jäteöljyastiaan
* Avaa ilmaruuvi
* Käynnistä kone ja syötä lisää öljyä
* Käännä rattia molempiin suuntiin tappiin

Öljy vaihtuu tosi nopsaan eikä tule ulos mitenkään hallitsemattomasti.

Vaihda myös se ZF:n säiliö, siellä on pohjassa suodatin, jota ei saa vaihdettua erikseen.


T, Antti
antti@offroadpaja.fi
http://www.offroadpaja.fi/
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lj:n voimanulosoton öljyn vaihto Marcus78 Tekniikka & Jutustelu 4 22.02.2008 08:07
Öljyn paineet -TIMPPA- Tekniikka & Jutustelu 11 07.01.2008 18:27
Öljyn "jäähdytin" SoSo Tekniikka & Jutustelu 11 23.03.2006 11:15
Rangen ohjaustehostimen liemen vaihto Niko Tekniikka & Jutustelu 7 29.04.2005 10:35
Öljyn laatuvaatimuksesta.. Vuosimallit 1984-1996 2 19.04.2003 20:47


Sivu luotu: 02:58 (GMT +2).