![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Venttilivarren tiivisteen vaihto onnistuu myös kansi paikallaan ollessa. suosittelen paineilmaa narun asemasta, sillä venttiilin varret voi vääntyä irtilyödessä(yleensä joutuu kolauttamaan esim 19mm hylsällä+vasaralla, ennen kuin 20vuotta yhteiseloa suostuu päättymään)
Niin, ensin pitää tietysti hankkia/tehdä hehkutulpan kierteisiin sopiva letkuliitin. ja mäntä pitää olla alakuolokohdassa, jos yrittää pistää paineilmaa 10bar niin kohta on alakuolokohdassa, saattaa myös olla irtotyökaluja -hampaita ja -sormenpätkiä? Ja ainoastaan ALKUPERÄISIÄ kumeja kannattaa käyttää turbokoneissa, tarvikekumit hapertuu uskomattoman äkkiä! -j- Note! This message was posted anonymously! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| toyota 2.4td kannen tiiviste | romunrassaaja | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 07.02.2008 15:16 |
| M: LJ:n öljypohjan tiiviste. | hiluix | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 07.08.2007 13:42 |
| Samurain vetoakselin tiiviste? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.03.2006 19:03 | |
| O: Tuulilasin tiiviste SJ 410 | valkkari | O/M/V Muut | 0 | 15.08.2005 13:14 |
| Venttiilivarren kumit | JakeHammer | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 09.06.2005 18:16 |