Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 05.11.2005, 08:30
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Tuo Kemppi-sokka on aika hyvä, tosin laakerin/stefan vaihto aika töisevää. itsellä ollut samanlainen kemppi-sokka pitkään, ja sokka ei ole pettänyt kertaakaan! tosin 10mm vaijeri on katkennut pari kertaa ja ainut mikä on mennyt rikki on vinssin kuoret... mutta eipä ole tarvinnut kaivautua oman bj:n vinssin alle.
Ja varoituksen sana kun käytätte vahvempia sokkia: jos vaijeri ei ole oikeaa nostovaijeria (?) ja vaijeri katkeaa, niin se kuohitsee nopeammin kuin nopeinkaan lappalainen vaijerin päällä/vieressä seisojat!

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vinssin stefa? Tekniikka & Jutustelu 18 15.09.2008 08:24
Vinssin asentamisesta... Olkku Tekniikka & Jutustelu 16 01.06.2007 21:39
vinssin purku? Tekniikka & Jutustelu 6 17.08.2005 13:43
M:vinssin rullakko jeepisti O/M/V Muut 0 09.07.2005 18:05
Vinssi ja vinssin kopiot. vinkkejä vinssin ostoon! Glutton Tekniikka & Jutustelu 7 03.07.2005 12:49


Sivu luotu: 17:02 (GMT +2).