![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#14
|
|||
|
|||
![]()
Eli summa summaarum, palatakseni alkuperäiseen kysymykseen, voiko
sen perämurikan kääntää ympäri Patrollin panjossa? Eli onko vetarit ja pinionakseli samassa tasossa? Entäs tiivistepinnan symmetria? Jos kukaan ei asiaa ole kokeillut, niin kokeilen itse ja kerron sitten tuloksista. Tottahan se on ,että taka-akseli tekee tavallisessa nelikossa suurimman työn. Mutkassa etuakseli vain jarruttelee, kunnes takapäästä loppuu pito. Kommentit ovat hyviä, nyt vain kokeellista näyttöä hakemaan. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrollin PTO:n kääntäminen? | IsoA | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 04.12.2012 08:20 |
O: HJ61:sen perämurikan sisällä oleva lukonOSTETTU | vm | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 01.04.2008 20:29 |
BJ perämurikan panssari | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 24.05.2005 02:28 |
HJ 61 gx perämurikan stefa | Jukka | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 25.06.2004 10:08 |
KÄNNIN 5 ASTETTA | SamppaFIN | Jokes | 0 | 24.07.2002 17:28 |