Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 03.11.2005, 15:20
IsoA IsoA ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.12.04
Sijainti: Laukaa, Finland.
Viestit: 219
Perusasetus

Eli summa summaarum, palatakseni alkuperäiseen kysymykseen, voiko
sen perämurikan kääntää ympäri Patrollin panjossa? Eli onko vetarit ja pinionakseli samassa
tasossa? Entäs tiivistepinnan symmetria? Jos kukaan ei asiaa ole kokeillut, niin
kokeilen itse ja kerron sitten tuloksista.

Tottahan se on ,että taka-akseli tekee tavallisessa nelikossa suurimman työn. Mutkassa etuakseli vain jarruttelee, kunnes takapäästä loppuu pito. Kommentit ovat hyviä, nyt vain kokeellista näyttöä hakemaan.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrollin PTO:n kääntäminen? IsoA Tekniikka & Jutustelu 12 04.12.2012 08:20
O: HJ61:sen perämurikan sisällä oleva lukonOSTETTU vm O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 01.04.2008 20:29
BJ perämurikan panssari mikjus Tekniikka & Jutustelu 18 24.05.2005 02:28
HJ 61 gx perämurikan stefa Jukka Tekniikka & Jutustelu 5 25.06.2004 10:08
KÄNNIN 5 ASTETTA SamppaFIN Jokes 0 24.07.2002 17:28


Sivu luotu: 01:32 (GMT +2).