![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Tarkoitus on testata konseptin toimivuutta pitkällä Spoa Patrollilla.
Renkaat on 33" ja kone vakio 3.3 ilman turboa. Olen huomannut, että oikealla ajotyylillä säästää laitteita aika lailla. Pitää osata höllätä oikeassa paikassa ja antaa hanaa silloin kuin tilanne sen vaatii. Eniten kiinnostaa se, kuinka paljon ketterämmäksi pitkä P nelipyöräohjauksella tulee? Nousuissa ja painonjakaumassa kun pitkä on jo lyhyttä parempi. Profiilissa on kuva autosta valkoisen vastaavan, mutta matalamman vieressä. Auto on puhtaasti metsäkäytössä, joten laki ei rakentaminen rajoita. Jos ei toimi tai ei nivelet kestä, niin vaihdetaan sitten vanha akseli takaisin. Pihassa on yksi ylimääräinen etuakseli, joten pakkohan tuota on kokeilla : ). |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrollin PTO:n kääntäminen? | IsoA | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 04.12.2012 08:20 |
O: HJ61:sen perämurikan sisällä oleva lukonOSTETTU | vm | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 01.04.2008 20:29 |
BJ perämurikan panssari | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 24.05.2005 02:28 |
HJ 61 gx perämurikan stefa | Jukka | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 25.06.2004 10:08 |
KÄNNIN 5 ASTETTA | SamppaFIN | Jokes | 0 | 24.07.2002 17:28 |