Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 03.11.2005, 10:58
IsoA IsoA ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.12.04
Sijainti: Laukaa, Finland.
Viestit: 219
Perusasetus

Tarkoitus on testata konseptin toimivuutta pitkällä Spoa Patrollilla.
Renkaat on 33" ja kone vakio 3.3 ilman turboa. Olen huomannut, että oikealla
ajotyylillä säästää laitteita aika lailla. Pitää osata höllätä oikeassa paikassa ja
antaa hanaa silloin kuin tilanne sen vaatii. Eniten kiinnostaa se, kuinka paljon ketterämmäksi
pitkä P nelipyöräohjauksella tulee? Nousuissa ja painonjakaumassa kun pitkä on jo lyhyttä parempi. Profiilissa on kuva autosta valkoisen vastaavan, mutta matalamman vieressä.

Auto on puhtaasti metsäkäytössä, joten laki ei rakentaminen rajoita. Jos ei toimi tai
ei nivelet kestä, niin vaihdetaan sitten vanha akseli takaisin. Pihassa on yksi
ylimääräinen etuakseli, joten pakkohan tuota on kokeilla : ).



Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrollin PTO:n kääntäminen? IsoA Tekniikka & Jutustelu 12 04.12.2012 08:20
O: HJ61:sen perämurikan sisällä oleva lukonOSTETTU vm O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 01.04.2008 20:29
BJ perämurikan panssari mikjus Tekniikka & Jutustelu 18 24.05.2005 02:28
HJ 61 gx perämurikan stefa Jukka Tekniikka & Jutustelu 5 25.06.2004 10:08
KÄNNIN 5 ASTETTA SamppaFIN Jokes 0 24.07.2002 17:28


Sivu luotu: 18:54 (GMT +2).