![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Jos käytetään kahta etuakselia on muistettava, että kääntösäde
pienenee tramaattisesti. Tällöin pyörien kääntökulmaa voidaan rajoittaa huomattavasti ja murroksiin kohdistuu pienempi rasitus tiukoissa paikoissa. Vaikka kääntösäde nelipyöräohjauksella olisi sama kuin pelkällä ohjaavalla etuakselilla, kulkisi etu ja taka pyörät samaa uraa kaarrettaessa, josta on suuri apu puiden seassa pujoteltaessa. Myös molempien akseleiden pyörimisnopeudet ovat samat, jolloin puskeminen ja keskustasauspyörästöttömän auton "jäkittäminen" poistuu. Oliko Rangemies kääntänyt murrosten pyörimissuunnan vastaamaan alkuperäistä? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrollin PTO:n kääntäminen? | IsoA | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 04.12.2012 08:20 |
O: HJ61:sen perämurikan sisällä oleva lukonOSTETTU | vm | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 01.04.2008 20:29 |
BJ perämurikan panssari | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 24.05.2005 02:28 |
HJ 61 gx perämurikan stefa | Jukka | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 25.06.2004 10:08 |
KÄNNIN 5 ASTETTA | SamppaFIN | Jokes | 0 | 24.07.2002 17:28 |