Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 26.10.2005, 07:14
arsenix arsenix ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 21.06.05
Sijainti: Raahe
Viestit: 624
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Ei kannata yrittää sitä 720-korisen perää laittaa uudemman alle.
Se on heikompi ja kapeampi.
Takavetoisen akselit käy muuten, mutta ovat eri välityksillä ja tietenkin jouset akselin alapuolella.
Noissa 4wd malleissa on ollut kahta akselia C200 ja H233B.
C200 on pikkuakseli, joka löytyy melkein kaikista takavedoista ja useista nelivedoista.
H233B on sitten tuo tukeva akseli jonka Petri mainitsi, käytössä myös Patrolissa.
Isoa akselia on tullut Suomeen pääasiassa bensakoneisissa King Cabeissä.

"Ei se raudan määrä..."
noni, eiköhä näillä tiedoilla pääse taas vähän pitemmälle.



in the middle of nothing.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:Nissan King cap.Perä ja napalukot Miuge O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 30.10.2007 20:03
nissan king cab -89 perä ja laatikko. Tem3 Tekniikka & Jutustelu 0 16.08.2007 13:22
o:king cappiin vetoakselit jullej O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 01.03.2007 16:21
nissan king cab etu perä Tekniikka & Jutustelu 8 27.01.2005 11:48
nissan king cap perä Tekniikka & Jutustelu 0 01.09.2004 16:54


Sivu luotu: 01:35 (GMT +2).