Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 24.10.2005, 10:32
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator

Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Perusasetus

Kerran ilmoitin tien päältä poliisille, kun ei tahtonut vastaantulevan kaistakaan riittää yhdelle jettakuskille, meni välillä ihan reunasta reunaan. Oltiin 10-tietä kohti Hämeenlinnaa peräkkäin tulossa, minä takana. Ajattelin että samapa se, onko jäänyt ryyppy päälle vai rattiakseli löysälle, vaaraksi on muille. En tiedä mikä sillä sitten lopunperin vaivana oli, mutta monta kertaa sai vastaantulijat väistää pientareelle asti, ettei olisi törmännyt.

Joskus reilu 20v sitten silloinen tyttöystävä, nykyinen vaimo puhallutettiin kerran ilmoituksen johdosta. Olin siläl kertaa itse pelkääjän paikalla. Outo laina-auto, vähän ajokokemusta ja kengurubensaa tankissa, niin risteyksessä takana tuleva soitti paikalliset perään. 3km jälkeen tuli vilkkuauto perästä pysäyttämään ja puhallus näytti tietysti nollan. "Oli pakko käydä tarkistamassa, kun oli tehty ilmoitus" kertoi ystävällinen poliisimies ja toivotti hyvää päivän- ja matkan jatkoa. Asiallinen homma ja ihan paikallaan, että näistä ilmoitetaan, ettei liikennekännikalat pääse ohi haavin niin helpolla.

Offipalsta.com - sinne ne webwheelerit menneet on
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Näillä autoilla kaahaavat rattijuopot VonLeka Chit-Chat 4 25.03.2011 17:51

Sivu luotu: 10:52 (GMT +2).