![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
|||
|
|||
![]()
yhden kiristin kepin juuresta ihan helvetin tiukkaan pistin prikkoja vielä väliin,niin silti ei olikos se kuskin puoli ottanut juuri ollenkaan,nooh ei muutaku konttorille ja setälle selittämään että kässärin rakenne on tojo inssin keksintöjä,ettei saa paremmaksi ja se itteki tutki sitä ja totes että kyllä se ihan hyväksyttävästi toimii vaikkei otakkaan läheskään tasasesti...
hae isompi leka kyllä se siittä lähtee... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Olkalaakerin kiristys | HJ85 | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 22.09.2008 12:21 |
hj luko (kiristys) | GENOBI | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 14.08.2007 21:25 |
hj pinjonin kiristys | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 16.02.2006 19:39 | |
Kässärin säätö? | Cental73 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.03.2005 07:29 |
Rangen kannen kiristys | Tikru75 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.03.2005 20:15 |