Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 22.10.2005, 06:19
Humu Humu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 24.12.03
Sijainti: Pori, Finland.
Viestit: 398
Perusasetus

yhden kiristin kepin juuresta ihan helvetin tiukkaan pistin prikkoja vielä väliin,niin silti ei olikos se kuskin puoli ottanut juuri ollenkaan,nooh ei muutaku konttorille ja setälle selittämään että kässärin rakenne on tojo inssin keksintöjä,ettei saa paremmaksi ja se itteki tutki sitä ja totes että kyllä se ihan hyväksyttävästi toimii vaikkei otakkaan läheskään tasasesti...

hae isompi leka kyllä se siittä lähtee...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Olkalaakerin kiristys HJ85 Tekniikka & Jutustelu 28 22.09.2008 12:21
hj luko (kiristys) GENOBI Tekniikka & Jutustelu 3 14.08.2007 21:25
hj pinjonin kiristys Tekniikka & Jutustelu 3 16.02.2006 19:39
Kässärin säätö? Cental73 Tekniikka & Jutustelu 2 30.03.2005 07:29
Rangen kannen kiristys Tikru75 Tekniikka & Jutustelu 6 17.03.2005 20:15


Sivu luotu: 16:13 (GMT +2).