Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 21.10.2005, 11:16
tug3 tug3 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 06.02.04
Sijainti: Kello-koski, Finland.
Viestit: 256
Perusasetus

Oma kokemus Pajeroista rajoittuu yhteen -87 pätkään. Koneena 2,5TD. Koneessa ollut siinä mitään ongelmia (310-340tkm) ja tehot riitti minulle, ei jäänyt jalkoihin. Laatikko on ongelma noissa vanhemmissa ainakin, menee pääakselin laakerit. Tosin ne on kohtuu halpa vaihtaa itse, jos jaksaa työhön ryhtyä.

Ton 2,5:n kannen halkasuista sanoisin, että vika taitaa yleensä olla ylävesiletkun korvaamisessa liian pitkällä. Omassani oli alkuperäinen (tai alkuperäisvaraosa) ja kone jäähdytti nätisti. Tosin moottoritiellä hurjastella kesäkuumalla lämmöt alkoi nousta, joten pudotin nopeuden 110km/h, jolloin lämmöt putos taas normaaliin. Tässä vois olla toinen syy kansien halkomiseen?

Niin ja tietty niinkun noitten turbojen kanssa aina, niin pitäis muistaa jäähdytellä konetta aina kovan ajon jälkeen ennen sammuttamista...

Tuo vanhempi lehtijousinen (takana) malli oli aika nyökyttelijä, mutta uudemmat kierrejousiset voi olla mukavampia. Ainakin itse jos ostaisin ajoon, niin ostaisin sen "uudemman", eli kierrejousilla ja vahvemmalla lootalla.

--
Mitä eroa on Jeepillä? - Sitä mutasempi, mitä pörisee!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: halpa pikkumaasturi, pätkä-patrol, pätkä-pajero O/M/V Ajoneuvot 11 02.02.2014 21:37
o:Pätkä Pajero O/M/V Ajoneuvot 3 31.05.2006 18:33
o: pätkä pajero O/M/V Muut 0 06.10.2005 22:36
M/V Pätkä Pajero -84 Jepse O/M/V Muut 3 02.03.2005 20:05
M: Pätkä Pajero -88 O/M/V Muut 0 11.11.2004 15:30


Sivu luotu: 19:57 (GMT +2).