Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 20.10.2005, 17:33
Hammer__ Hammer__ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.10.04
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 468
Perusasetus

Lainaus:
quote:
2,6 bensakone on kait aika kestävä ja tuntuis vähän menevämmältä offissa kun 2,5 turbodiesel. Bensavehkeissä plussana rättikatto jos siitä tykkää.
Tiiä siitä menevyydestä. Tuo 2,6 nelkku on sitten melko laiska kun sitä vertaa tuohon 2,5 turbodieseliin, V6:sta puhumattakaan. Kolme pajeroa omistaneena sanoisin, että hommaa tuon 2,6:n sijaan mieluummin TDIC tai sitten 3l V6.

Toyota FJ-40 -75

SLCK #264

http://www.psory.fi
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: halpa pikkumaasturi, pätkä-patrol, pätkä-pajero O/M/V Ajoneuvot 11 02.02.2014 21:37
o:Pätkä Pajero O/M/V Ajoneuvot 3 31.05.2006 18:33
o: pätkä pajero O/M/V Muut 0 06.10.2005 22:36
M/V Pätkä Pajero -84 Jepse O/M/V Muut 3 02.03.2005 20:05
M: Pätkä Pajero -88 O/M/V Muut 0 11.11.2004 15:30


Sivu luotu: 00:57 (GMT +2).