Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 20.10.2005, 09:27
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.932
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Niin ja kuis monta kertaa työ siellä vuodessa käytte meinaan nythän ois toi monikertaviisumikin aika edullinen et varmaan teiänkin kannattais harkita sitä jos käytte siellä enemmän kuin kaks kertaa vuodessa!

Note! This message was posted anonymously!
kyllähän suurimmalla osalla pähämasta jotka tuolla reissaa on vuosi viisumit.

eiköhän parhaat oon vuoden loppuun mennessä olleet 5-6 safarilla venäjällä meidän kerhosta.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kylä lähtee Linkit 11 03.11.2007 20:49
Nyybit POIS chit chatistä toyovoima Chit-Chat 18 22.10.2005 11:35
venäjälle tankkaamaan mikkot Tekniikka & Jutustelu 7 01.08.2004 17:21
VENÄJÄLLE DA DA!!! LaaLaa Tapahtumat 0 07.05.2003 14:12
Venäjälle? Tumi Tapahtumat 0 22.01.2003 17:59


Sivu luotu: 10:47 (GMT +2).