Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #18  
Vanha 18.10.2005, 21:21
NKH:n Avatar
NKH NKH ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.12.04
Sijainti: Pälkäne, Finland.
Viestit: 1.685
Perusasetus

Lainaus:
quote:
BILTEMAN lamda kolmekarvainen /dikitaali yleismittari
kertoo kaiken ja ei ole kallis investointi. vanha ralli miesten konsti
kaikki lamdat jotka ovat esilämpiiviä ovat tarkempia
kylmä kaasu rikas seos/kuuma kaasu laiha seos
Rautalanka ohjeet WWW.ladakerho.fi TV offi2
Jos tämmösen tsydeemin rakentaa niin sitten hakee mieluumin Motonetista sen lambda-anturin, noi Bilhelvetin anturit ei oo ollu kauheen pitkäikäsiä, kolmee kokeiltu ja kaikki hajonnu samalla tavalla 2-3viikon/200km ajon jälkeen. Palikat sisällä hajoo, alkaa kilistään ja kalkattaan eikä kerro enää mitään.
Motonettilaiset on kestäny eikä oo hintaeroo. Paras ois tietty ku hommais NGK/NTK anturin mut ne on pikkusen kalliimpia!

VAZ 2121 Niva
SORONÒ Off-Road Team @ www.sorono.tk
Suomen Niva Clubi @ www.suomennivaclubi.tk
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pakokaasun lämpömittari? Repro Tekniikka & Jutustelu 0 04.05.2006 18:02
Pakokaasun takaisin kierrätys. Ooppeli Tekniikka & Jutustelu 11 27.03.2006 17:45
Pakokaasun lämmöt 3B TD?? lepuska Tekniikka & Jutustelu 6 02.12.2005 23:22


Sivu luotu: 03:53 (GMT +2).