![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#17
|
||||
|
||||
![]()
Ehkä sitä kai autoa vois välillä vähän huoltaa ja säätääkin? Varsinkin jos sinistä pukkaa tai sprötää niin suuttimet huoltoon vaan.
Maksaa ennenpitkää ittensä takaisin pienempänä kulutuksena ja voimistaa wanhaa siinä sivussa. Kyl sen huomaa, palautuu kenties se joskus ollut alavääntökin. Tottahan se toki on että henkoset on toisinaan tukossa, eka polkaisuilla tulee vaan pöntöistä noet ulos. Silloin auttaa toi tiipen ja Ahosensetänkin toteama polkeminen. Vielä muistin virkistämiseksi: BJ40:ssä saa olla savutusarvo 3.0, vaikka on imukone ja HJ61:ssä 3.2. Toyotan kertomia rajoja, eli noita pitää käyttää vaikka pykälät sanoo 2.5/3.0. Edited by - -MaTTi- on 15/10/2005 18:54:28 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrol savuttaa kylmänä | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.11.2006 12:12 | |
Miksi patroll savuttaa | Ramo82 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 20.09.2006 18:19 |
hj61 savuttaa valkoista? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.10.2005 17:10 | |
Diesel savuttaa, ei savuta... | Jari | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 14.01.2005 06:48 |
hj savuttaa | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 22.09.2004 19:34 |