Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #17  
Vanha 15.10.2005, 17:52
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.063
Perusasetus

Ehkä sitä kai autoa vois välillä vähän huoltaa ja säätääkin? Varsinkin jos sinistä pukkaa tai sprötää niin suuttimet huoltoon vaan.

Maksaa ennenpitkää ittensä takaisin pienempänä kulutuksena ja voimistaa wanhaa siinä sivussa. Kyl sen huomaa, palautuu kenties se joskus ollut alavääntökin.

Tottahan se toki on että henkoset on toisinaan tukossa, eka polkaisuilla tulee vaan pöntöistä noet ulos. Silloin auttaa toi tiipen ja Ahosensetänkin toteama polkeminen.

Vielä muistin virkistämiseksi: BJ40:ssä saa olla savutusarvo 3.0, vaikka on imukone ja HJ61:ssä 3.2. Toyotan kertomia rajoja, eli noita pitää käyttää vaikka pykälät sanoo 2.5/3.0.


Edited by - -MaTTi- on 15/10/2005 18:54:28
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrol savuttaa kylmänä Tekniikka & Jutustelu 4 14.11.2006 12:12
Miksi patroll savuttaa Ramo82 Tekniikka & Jutustelu 11 20.09.2006 18:19
hj61 savuttaa valkoista? Tekniikka & Jutustelu 3 10.10.2005 17:10
Diesel savuttaa, ei savuta... Jari Tekniikka & Jutustelu 2 14.01.2005 06:48
hj savuttaa Tekniikka & Jutustelu 15 22.09.2004 19:34


Sivu luotu: 20:57 (GMT +2).