Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 14.10.2005, 10:47
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 1.273
Perusasetus

Lainaus:
quote:
mut miten noi ruiskun johdot kun niitä on 8 ja ne ilmeisesti pitäis laittaa pareittain??
Jos luet tuota Jta:n linkissä olevaa Berthan tarinaa, sillä ei pitäisi olla väliä. Jotain mainintaa noista johtojen kytkemisestä tuolla oli. Eihän sitä ruiskutusta suoraan palotilaan tehdä, vaan imukammioon, jossa sekoittuminen tapahtuu - tällöin tuolla ei pitäisi olla kerrassa mitään väliä. Kunhan kaikki suuttimet vaan on kytketty piuhoihin ja ruiskutusjaksojen asetukset on asetettu ECUlla kohdillaan.

Eikös ne ole pareittain tuossa omassa 4CUssakin? En ole kyllä aivan varma.

-TimoV

"Dieselit ovat köyhiä varten!" RR 3.5EFI Vogue, 1986

Edited by - TimoV on 14/10/2005 11:48:24
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ-61 projekti jk79 Maasturiprojektit 28 13.03.2008 23:21
Megasquirt Tapsa_ja_Dumbo Tekniikka & Jutustelu 38 13.02.2008 19:52
AMC 258 -> ChevyTBI + Megasquirt Päksi Tekniikka & Jutustelu 15 04.05.2006 14:32
Megasquirt Traveler Tekniikka & Jutustelu 2 20.11.2005 11:11
O: Projekti LöpöLassi O/M/V Muut 1 31.10.2005 09:09


Sivu luotu: 23:44 (GMT +2).