![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
|||
|
|||
![]()
En tiedä mitä on katsastussetä mieltä, mutta varsin helppo homma.
Omani ei ole kilvissä. Etu kardaaniin 38mm lisää ja taakse 40mm. Takana käy alkuperäiset U-pultit, mutta eteen vänkärin puolelle täytyy tehdä uudet ja kääntää ne 90 astetta, jolloin ne tulee akselin yli. Perä- murikan valuun pitää tehdä reikä sisimmäistä U-pulttia varten. Vaihteistonpalkki pitää katkaista ja modifioida, jotta etukardaani ei ota siihen kiinni. Etukardaanin yläniveleen täytyy tehdä vinkulla lisää liikerataa, jotta se ei pohjaa. Itse en kääntänyt etunapoja perään nähden, vaan käänsin raa'asti koko etuakselia siten, että kardaanin laippa nousi hieman ylös ja helpotti ylänivelen kulmaa. Iskareiden kiinnikkeet piti suunnitella uudestaan. SOA-muutos ei ottanut niin paljon aikaa kuin takarungon korjaus, jotta sai jouset johonkin kiinni ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:patroliin | MurMur | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 18.02.2007 20:55 |
Vaihtomoottori Patroliin? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.01.2007 13:22 | |
O Patroliin lukot | junnu78 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 07.04.2006 21:02 |
SOA Patroliin | jv | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 20.08.2004 12:08 |
napalukkoja patroliin | O/M/V Muut | 0 | 24.11.2003 09:23 |