![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ei ole lukitusta noissa mitsun turbiineissa,eikä öljynkiertoa vaan se on täysin suljettu limppu.Kytkin on tavallaan itse säätyvä,kylmänä se luistaa eniten ja kun öljyt kuumuu niin pito paranee ja estää ylikuumenemisen.Yhden tiivisteen olen saanut poltettua ja se hajosi lähes välittömästi kun laitoin täyssynteettiset öljyt,lieneekö sattumaa vai oliko öljyt liian "hyvät".Kytkimen saa luistamaan niin paljon ettei moottori sammu vaikka jarrulla pitää,nyt kun noita suunnistuskisoja on tullut kierrettyä olen lisännyt vähän öljyä varmuuden vuoksi. t:hannu Note! This message was posted anonymously!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| MYYTY: TH-350 + turbiini | hakoteilla | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 04.10.2007 09:07 |
| M: Mitsun TURBIINI | solihull | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 18.04.2007 09:30 |
| M:Volvo 2,3 (B230F)kone+manuaaliaski+kardaani+perä | kivinen | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 26.12.2006 18:17 |
| O: Turbiini | SoSo | O/M/V Muut | 0 | 21.01.2005 20:46 |
| o:Lyhyt TH 700+turbiini | Juksi | O/M/V Muut | 0 | 20.04.2004 07:19 |